Fest,bakis,skyltsöndag...ja vad ska man säga?

Ja igår blev det FEST!! Å det va skitroligt!! Va hemma hos en kompis innan vi gick ut på Killingen. Va inte så mycke folk ute men vi hade roligt ändå. Man har ju inte roligare än vad man gör sig....hehe. Efterfest blev det åxå...hade ju inte behövts men man hänger ju på iaf.

Ja sen var det söndag å det va bara å gå upp å göra sig iordning för jag skulle iväg å hämta Ebbis som va hos sina kusiner. Vi skulle med pappa till Arvika. Till farfar på skyltsöndan. Mysigt va det fast jag saknade ju snön, det ska ju inte regna på skyltsöndan liksom...
Köpte en klänning till Ebbis som hon ska ha på jul ett halsband å diadem. Fin kommer hon å bli!

När vi kom hem så var det bara till å packa väskan. Skulle iväg å träna fotboll.... Lämnade Ebba till pappa. Tränade i 90 min sen va jag helt dö. Nu kom baksmällan....

Så nu ska jag inta liggläge i soffan!!

Hoppas ni hade en lika rolig helg som jag har haft...


KRAM KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag är nog fortfarande bakfull tror jag.. Var nästan tyngre att gå upp idag än i går (då var jag väl fortfarande full ;0). Men kul hade vi! Vi får göra om det snart igen! Kram

2008-12-01 @ 10:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0