Dagen i runda slängar....

*Gick upp å gjorde iordning mig inför dagen.
*Åkte till Anette å lämnade Ebbas regnjacka som jag hade glömt skicka med.
*E blev ledsen när jag kom dit å BARA lämnade jackan å inte skulle ta med henne. (sved i mammahjärtat kan jag säga)
*Bytte bil m Nellie som skulle låna min bil till Örebro idag (jag lånade deras, för den ska inte köras så långt, ska in på verkstan...)
*Åkte t Fagerås.
*Jobbade fram till två.
*Åkte en snabbsväng t mamma å sa HEJ.
*Åkte in till stan.
*Gick till panduro för att inhandla nya bokstäver till "farsdagskorten" jag ska göra...
*Jobbade 15-21.
*Hämtade vinterdäcken hos P.
*Åkte hem.
*Nu sitter jag här...
*Ska stänga av datorn å lägga mig å SOVA!!! (det är ju trottsallt en dag imöra åxå)

Imorgon ska jag hämta Ebbis efter praktiken....LÄNGTAR!!!!

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0