Då var det helg då....

för imorgon ska jag vara ledig! Både skönt men ändå jobbigt. Ska nämligen på begravning. Min farfars tvillingbror ska begravas... Det är jobbigt med begravningar. Det tär på en.

Imorgon ska även E åka till Stockholm med sin pappa å hans familj. Dom ska åka tåg å va borta hela helgen. Jag ska passa på å jobba så har man det gjort för den här månaden... Men jag kommer ju å sakna ihjäl mig efter min lilla älskling, det är ju egentligen min helg...

Idag har jag vart iväg till Fagerås å hämtat min jävla bil som stått där sen i måndags. Fick bogsera igång den. Så nu står den här hemma iaf...Ååååå va jag hatar bilar. Tur jag kan låna F:s bil i helgen så jag kan ta mig till jobbet.
TACK NELLIE FÖR HJÄLPEN!!! Du är B Ä S T!!!!

Nä nu blir det natta.....

KRAAAAAM!!!!!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Vilken fin sida! Kul läsning!

Snart syns vi. Bara 2 veckors praktik kvar ju....



Bästa hälsningar o KRAAAAM



Heléne

2008-11-23 @ 08:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0