Årsfest...

Ja det blev årsfest igår kväll. Var där å käkade å sen kollade jag in prisutdelningen. Sen var det bara å åka...skulle hämta E hos mormor innan hon somnade...helst! När jag kom in hos mamma så satt både Oliwer å Ebbis i mormor/farmors knä. Ebbis var tröttast av de båda, Oliwer va piggelin. Undrar när han somnade inatt?? Åkte hem å E somnade nästan innan hon la ner huvudet på kudden, jag var inte sen å somna in jag heller.

Idag var det bara å gå upp tidigt. Skulle ju jobba, så ut i kylan å skrapa rutan...E bara älskar att skrapa rutan. Hon blir skitsur om hon inte får en egen skrapa. Kul att hon vill hjälpa till. Lämnade E hos hennes kusiner på Hagvägen....IGEN!! Är nog dax för henes far att växa till sig lite...det finns ju en gräns för var man slutar om man vet att man ska upp dagen efter. Men det kanske är svårt... Hmm ja det är inte mitt problem. Det är ju inte mamma som E inte vill va hos... Ja ja nog klagat för idag.

Efter jobbet så var jag till Hanna för att inspektera deras nyinköpta hus. Jättefint! Mycke jobb bara...men det är det väl på alla hus man köper för att få sin egna prägel på det, om man nu inte bygger ett nytt hus då. Fast det är ju mycke jobb med det mä...

Nä nu blir det SÄNGEN....längtar!! Jag är sååååå trött!!

Imorgon börjar praktiken....åååå det ska bli så roligt!

Hej på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0