Upp kom jag...

Fast det var trögt imorse. Jag har haft ont i ena höften hela dagen. Har känt mig som en gammal kärring...
Hoppas det inte blir värre imorgon.

Idag var Lennart på praktiken. Han är en lustig liten gubbe som jobbar på folkuniversitetet som min utbildning går under. Vi hade ett bra samtal jag, Lennart å Rosita. Jag fick min jacka som vi hade beställt. Han berättade att det eventuellt skulle bli en förlängning på våran utbildning. Just nu är den bara ettårig men dom kanske ska bygga på den till två år. Å då kommer vi att få fortsätta om vi vill...å det låter ju bra för då kommer vi ju att få lära oss teckenspråk åxå å en massa andra saker. Det låter ju bra iaf...

Imorgon är det sista dagen på praktiken å det känns lite tråkigt men ändå kul för det ska bli himla roligt att få träffa alla klasskompisar igen! Jag får väl se fram emot den nya praktikperioden som är till våren å då är den på SJU veckor!! Ska tillbaka till Rosita då igen...jag har mer att lära av henne.

Nä nu ska jag slappa i soffan...sen blir det natta!!

KRAM KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0