Tråkiga helgen är här...

Ja så är det faktiskt för jag ska jobba HELA helgen...Vill inte men man måste väl! För pengarnas skull, det är det enda skälet till att jag gör det.

Ska kanske ut i helgen så nåt roligt blir det ju iaf, men man måste ändå stoppa sig med alkoholen i tid för man ska ju ändå köra in till stan på söndag...tyvärr. Ja ja det ska nog ordna sig iaf.

Idag har vi haft besök av kusinerna Elias å Elsa. Vi har fikat å barna har lekt. Det va trevligt!

Annars har vi inte gjort så mycket idag jag å Ebbis. Städat lite å sen har jag diskat så nu känns det rent å snyggt igen!

Nä nu ska jag snart åka å träna....är lite laddad för det faktiskt!

Ha en bra helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0