Speedad hela dan...

Ja jag har ju jobbat hela helgen. Fast det hindrade mig ju inte från att ha lite kul på lördagkvällen... Vi var ut på Killingen, det va sådär med folk men fan va roligt vi hade!! Jag tog det ganska så lugnt faktiskt...jag skulle ju ändå upp å börja jobba klockan kvart i nio. Å köra bil....Tur man inte blev stoppad.
Har konstaterat att jag ska nog dricka varje helg jag jobbar...jag har vart helt SPEEDAD idag. Jag har jobbat som fan idag annars brukar jag vara ganska loj när jag jobbar, brukar bara göra det som ska göras liksom. Men idag har jag sprungit runt som en "tätting" å grejat! Har inte vart trött en enda gång idag.

Efter jobbet var jag å tränade fotboll...det gick ju åxå bra.

Å nu sitter jag här...med datorn i knä. Jag ska inta liggläge i sängen å så ska jag se på "Wallander". Undrar hur länge det dröjer innan man somnar??

Imorgon är det skola igen...snart jullov!!

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0