Skola igen!

Ja idag var första dagen i skolan igen efter praktiken...det var kul å se alla igen!!
Så idag har det inte hänt så mycke mer än att jag har vart i skolan. När vi kom hem så dammsög jag här hemma. Å sen har jag suttit här...vid datorn. Har kollat in bilderna från vår klassfest på face book. Hur man ser ur när man är full...

Nä nu ska jag lägga Ebbis ner för hon ligger å sover på min axel just nu. Det var jobbigt å gå upp tidigt imorse.
Har en lista på saker som jag verkligen borde göra....
*Skriva LIA-rapporten
*Göra klart julkorten för dom ska väl skickas iväg snart
*Läsa klart en bok som ska va utläsat till nästa vecka...är ganska lättläst å har kommit halvvägs
*Läsa igenom två kapitel i boken "autism" det ska åxå vara klart till nästa vecka

Ska börja med att köra ett pilates pass på 40 minuter....sen får jag se vad jag gör. Det blir nog till å göra julkorten klara. Har inte så mycket kvar att göra på dom.

Ska slänga mig på golvet å träna lite så jag är klar till CSI börjar. Sen är det ju Filip å Fredrik...å det vill man ju inte missa.
Hej på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0