Shit va det öser ner...

Trodde inte mina ögon imorse...det har ju kommit flera decimeter SNÖ!!! Jag är väldigt glad över att jag inte har nåt hus så jag är ansvarig för att snö ska skottas bort. Jag å Ebbis ska gå ut å busa lite i snön sen...men just nu så bara öser det ner så vi får nog lugna oss lite så vi inte snöar fast ute på gården.

Har inte bloggat på ett par dagar nu men ibland så bara rusar dagarn iväg. Man hinner liksom inte med allt som man skulle vilja göra. Igår var jag inte ut på nätet en enda gång...

Vi har iaf gjort lite julgodis (bilder kommer under dagen...) Det är ju så mysigt å få göra lite godis innan jul det är bara ett måste! Det har jag kvar sen jag var liten då gjorde vi alltid julgodis med pappa undertiden som mamma var iväg å köpte julklappar!! Det är ett härligt minne jag har från barndomen....

Nä nu ska Ebbis spela bolibompaspel så min tid vid datorn är ute...

Höres sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0