Så har den slagit till...

MAGSJUKAN!!!! Ja imorse så rinde mamma -Du har en sjuk dotter här. Hon har spytt flera gånger i natt....Neeeeej!!! Inte nu när det är jul å allt. Det var ju inte bara Ebba som hade "turen" att få magsjukan även Oliwer hade fått det igår kväll... Lagom bakis så åkte jag till Fagerås å tränade sen var det bara å åka å hämta min lilla sjukling. Hon hade inte spytt mer sen inatt men hon är ju såååå trött.

Hade iaf en sååå trevlig kväll igår.(frånsett vissa incidenter) Träffade folk som man inte sett på ett tag. Gamla klasskamrater, å gamla barndomskompisar.

Idag har jag som sagt vart å tränat vi hade sista träningen innan cupen imorgon. Ska bli roligt å få spela lite...

Nä nu ska jag lägga mig å slappa...Måste ju ladda inför imöra!

KrAm kRaM

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej vad tråkigt med magsjuka, hoppas att hon är kry nu!

2008-12-29 @ 20:56:50
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0