Måndag?

Hmmm va vilsen man blir när det är helg MITT i veckan. Trodde det var fredag idag, var helt säker på det. Men nej då när jag fick tänka efter lite så kom jag ju fram till att det var MÅNDAG... Det är inte varje vecka man går på systemet en måndag. Jag var å handlade upp ett lager inför helgen...med TVÅ trottsiga treåringar. Det gick bra det blev inga vinflaskor på golvet som tur va. Vi har haft Ebbas kusin Elias hos oss idag medans hans mamma å pappa var å handlade i stan. Lika bra å ha honom hos faster å kusin istället...blir nog lugnare för både föräldrar och son! Vi var en sväng till mamma där vi fick lite mat i magen. Vi hade köpt med lite fika som vi smaskade på efter maten.

Var å tränade ikväll men det gick ju inte så bra...sträckning i låret. Har kännt av det på tidigare träningar men har kört på ändå. Fast idag var det stopp...så det blev inte så lång träning idag, var ju lika bra å sluta innan det blev värre. Vi har ju cup på lördag så det är ju bäst att vara hel till dess.

Ska jobba imorgon (tisdag)...lite tråkigt känns det men jag är ju klar med alla klappar så det får väl gå. Det är ju en massa andra saker som ska fixas bara...jansson till julafon, slå in alla paket...ja klockan kommer nog bli allt för mycket innan man kommer i säng imorgon natt.

Puss å kram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0