Lite bakis idag....

Men jag hade riktigt roligt igår!!! Var på tjejkväll på ANKAN....vi var i källaren i ett rum där. Som sagt roligt hade jag men det finns ju lite saker jag har lite ångest över idag kan jag säga. Fast det är inget jag nämner här...synd att man ska bli så öppen å glappkäftad när man är full.

Har precis duschat så nu känner man sig som en helt ny männska. Ska baka kakor nu som jag ska ta med mig till mormor som har fyllt år så vi tänkte åka dit en sväng i em.

Efter jag bakat kakor så ska jag hämta Ebbis som har sovit hos sin kusin inatt. Pratade med brorsan förut å det hade gått jättebra!

Ha en bra lördag. Det ska jag försöka ha...trotts mina misstag igår. (tur det finns botemedel mot ångestattacker)

Hej Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0