Kommer jag komma upp ur sängen imöra???

Tränade ikväll å frågan är ju om jag kommer å komma upp ur sängen imorgon...TRÄNINGSVÄRK!!!!

Hade en väldigt bra dag på praktiken idag iaf. Var lärorikt! Såg på lite film å pratade en massa....

Hämtade mammas lilla hjärta idag från dagmamman...ååå va skönt det va å kramas igen!!! Vi va in till stan å lämnade tillbaka nyckeln till jobbet å så tankade vi. Sen åkte vi hem å grejade lite... Jag skjutsade tillbaka henne till pappa senare på kvällen.

Ja å sen var det träning....var sen träning idag. Halv nio till tio. Kommer va trött och ha träningsvärk imöra....

Nä nu ska jag försöka å sova om det nu går.

Pöss på er!!

Kommentarer
Postat av: J

Hoppas du orkade upp idag ;). Vi är supernöjda med de bilder som finns på fotografens hemsida och hoppas förstås att resten är bra med... Sista dagen på praktiken i morgon va? När ska du ut igen? Kram

2008-12-04 @ 20:05:29
URL: http://omigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0