Julstädat...

Ja idag har jag städat klart. Började ju redan förra veckan...idag tog jag det sista. Bärde ner lite grejer till källaren å sen så dammsög jag å skurade golvena. Å diskade diskberget...

Har vart på praktik idag. Var på Vikstaskolan idag, det va intressant. Fast jag tror att jag var mer bakis idag än va jag var igår... Fick liksom gå på toa å lägga en spya. Efter det gick det lite bättre.

La mig å sov en sväng när jag kom hem...det var välbehövligt!
Sen var jag fitt for fight för att ta tag i städningen.

Jo så har jag ju tvättat den stora tvätthögen...då va det gjort åxå.

Jag sitter just nu å tittar på "Boston Tea Party"  Å fy fan vilket jävla roligt program det är idag. Det är mycke k*ulla i dagens program. Filip å Fredrik ä ju bara sååååå roliga. Visste ni att en avsugning motsvarar en diskning...Så man skulle kunna säga att jag gjort en avsugning idag när jag diskade ;-)hehe. Ni borde se programmet...

Nä nu ska jag kolla vidare på dom roliga grabbarna...

Hej hopp på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0