JULLOV!!!!

JAAAA äntligen är det lov! Den här veckan har bara vart såååå lååååång. Äntligen var den över....

Har inte hänt så mycket de senaste dagarna kan jag säga. Igår var vi på julfest med dagmammorna MYYS!!

Idag har jag hämtat Ebbis hos dagmamman så har vi tillbringat hela em hemma där vi har grejat å dolat.

Jo en viktig sak har ju hänt faktiskt...Ebba har slutat med TUTTEN!!! Ja hör å häpna men det är sant det kan man inte tro om henne. Det har gått TVÅ hela dagar utan att hon använt den. Hon har inte ens behövt den när hon ska sova....eller ja hon har inte fått den rättare sagt. Hoppas det håller i sig.... Gäller bara att jag är stark å håller i så jag inte ger efter nu när hon kommer till mig imorgon. Ska stålsätta mig... Hon har ju blivit lovad av sin far kan jag ju tillägga att hon ska få en dator om hon slutar med tutten å det har lockat. Jag föreslog ju att hon skulle få åka till leksaksaffären å få välja nåt men pappa tog det dyrare alternativet..... Håll tummarna för att hon klarar det här nu. Å att jag klarar det...

Nä nu blir det sängen för imorgon ska jag in å handla mat och de sista klapparna...

Poker Face är min ny favvolåt. Jag inte sluta lyssna på den!!!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0