Bakdag blev det idag igen...

Ja efter vi vart ute en sväng så bakade vi...Det blev en sats men kola till, muffins två sorter, nougatpraliner och marcipan/nougat stubbar! Mmmm det blir gott till jul. Tur att man inte orkar äta så många godisar. Det är ju så himla sött så man kan ju inte äta så många....

 Cupcaces och knäck.


Vi blev lite besvikna Ebba å jag när vi var ute förut. Det gick ju inte å göra någon snögubbe för det va ju ingen kramsnö. Så vi fick bara busa runt lite å göra snöänglar...

  Härliga vinterbilder!!


Ja som jag skrev förut så är det ju skönt med att inte ha eget hus som man behöver skotta vid...Men jag fick allt skotta iaf för när vi kom ut så var det inte skottat nånting utanför vårt hus. Vi skottade framsidan av huset...elller jag det var mest jag som skottade Ebba sprang mest omkring i snön å lekte.

Nä nu ska jag nog slänga i pilates skivan i dvd:n å träna lite så har man gjort det idag åxå.
Sen måste jag läsa lite i boken som ska va utläst till nästa vecka å sen ska jag skriva lite till på min rapport som jag helst vill ha något sånär klar innan jul. Jag skrev ganska mycket igår faktiskt. Blev lite impad av mig själv att jag kunde formulera mina meningar så bra  för det brukar jag ha svårt för annars. Lika bra å skriva när man får till det bra...

Höres...Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0