Å så var det snart onsdag...

Fasiken va veckorna går fort...Har bara tre dagar kvar på praktiken å sen är det dax för skolan igen. Tyckte inte det va längesen man satt å tyckte att sex veckor va allt för lång tid att va borta från klasskamraterna. Nu undrar man hur man ska klara sig utan alla underbara barn som man lärt känna...Nu vill jag ju va kvar hos alla mina "barn"!! Trivs jättebra!!

Har iaf jobbat idag efter praktiken...känns nu kan jag säga. Jag har så svårt för att varva ner efter jag har jobbat så länge, är liksom uppe i varv.

Imöra ska jag va med en annan specialpedagog i Kil. Hon inriktar sig mer mot förskolebarn. Å det är det jag känner att jag är mest intresserad av...så det ska bli intressant å se hur hon jobbar. Ser fram emot morgondagen.

Nä nu ska jag försöka å sova om det går...ska bara ladda mobilen först. Pengarna är slut...å de fria sms:en. Å det går ju INTE!!!

PUSS!!!

P:S imöra ska jag hämta Ebbis från dagmamman....LÄNGTAR!! Har inte sett henne sen i söndagskväll :-(  D:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0